Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Targetware  ~  Trottle, RPM, Mixture, Propeller Pitch

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
miixch
PostWysłany: Czw 21 Wrzesień, 2006 10:56  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 3

Dywizjon:

Nick w LFS:

Pogubiłem się, niech mi prosze ktoś wytłumaczy.
Jaka jest zależność między zmianą parametrów: Trottle, RPM, Mixture, Propeller Pitch ... i jaki ma to wpływ na prędkość, zużycie paliwa, temperature silnika ... i jak najlepiej te parametry poustawiać żeby:
A) uzyskać optimum do normalnej prędkości przelotowej
oraz
B) uzyskać rędkość maxymalną
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Nie 12 Maj, 2024 17:47 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
gratz
PostWysłany: Czw 21 Wrzesień, 2006 12:20  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:

Nick w LFS:

Teoria na ten temat gdzieś tu była w odniesieniu do szturmowika, a konkretnych danych poszukaj w instrukcjach do poszczególnych samolotów, dla większości są dostępne z poziomu gry - rpm/pitch/mieszanka przelotowe, przy wznoszeniu, w nurku, etc. Do tego dopuszczalne temperatury, ciśnienia olejów, manifold pressury, jest tego w ch. Smile

Oryginalne manuale do różnych samolotów są też w sieci, wydaje mi się że w przypadku TW można z nich z powodzeniem korzystać.
_________________
No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Lucas
PostWysłany: Wto 26 Wrzesień, 2006 00:35  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 59
Skąd: Pruszkow
Dywizjon:
1.Pułk Lotniczy
Nick w LFS:

Generalnie radzę od razu po starcie dać chłodzenie na 100% i latać na 60-70% mocy, żeby "silnika starczyło" na samą walkę. Dobre zarządzanie silnkiem to podstawa w TW, a szczególnie w TT i TR. Jeżeli chodzi o skok, to chyba część ma auto. Musisz zobaczyć w instrukcjach dołączonych do danego modu/samolotu w briefing, jakie on ma obroty max, itd, żeby engina nie spalić niechcący:) No i oczywiście praktyka i loty testowe offline:)
_________________
por.pil.Lucas

2.Eskadra Wywiadowcza/ 1.PL

http://www.1pl.prv.pl
http://wop1920.co.nr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Targetware

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna