Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Samoloty  ~  Spity

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Beryl
PostWysłany: Czw 03 Luty, 2005 10:16  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

Tak latacie tymi spitami i latacie (ja ich unikam) wiêc powiedzcie mi jedno. Jak wygl¹da ich wytrzyma³oœÌ? Wczoraj lata³em ciutkê na 109F2 i dwukrotnie urwa³em spitom skrzyd³o pojedynczym 15mm, trzeci spit rozpad³ siê po 2x15 4x7 (rfuselage odpad³)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Pią 19 Kwiecień, 2024 04:08 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
laxtsc
PostWysłany: Czw 03 Luty, 2005 11:36  Odpowiedz z cytatem
Gość





Dywizjon:

Nick w LFS:

15mm sa przesadzone, znacznie mocniejsze od 20mm, byl kiedys topik na ten temat na FHForum. Sam padalem ofiara 1x15mm i po skrzydle, bez OverG. A 20mm mozna zebrac wiecej, zaleznie w co sie dostanie. Co do latania Spitem, to dopiero sie ucze ale juz zalapalem o co w nim chodzi Smile Trzeba caly cas krecic, choc przyznam, ze nie dam rady wykrecic 109F2, F4 to juz bulka z maslem. Zreszta jak pamietam zeszly ToD to latalem wlasnie na F2 i Spity spokojnie sie wykrecalo.
Powrót do góry
 
 
hrabia303
PostWysłany: Czw 03 Luty, 2005 12:19  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]hrabia

Cytat:
Trzeba caly cas krecic, choc przyznam, ze nie dam rady wykrecic 109F2, F4 to juz bulka z maslem.

hmm Jako pierwszy z redĂłw w tym tod lataÂłem spitem9. 109F4 w climbie dogania spita9 Rolling Eyes Dopiero nurek odejÂście na d15 i powrĂłt dowalki pozwoliÂło mi sie go pozbyĂŚ. W climbie i na lvl spit9 przegrywajÂą z 109F4.
MiaÂłem 45% fuelu tedy, zastanawiam siĂŞ ile on miaÂł....
_________________

"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
vipe
PostWysłany: Czw 03 Luty, 2005 14:28  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:

Nick w LFS:

ja sie wypowiem tylko co do spitow V, generalnie 3x20mm wystarczy by poslac to cudo na glebe. :/
Jednak zauwazylem, ze spit5c troszke moze wiecej wytrzymac niz wersja b, byc moze ze trosze rozni sie moj sposob latania tymi samolocikami Wink

aha jednak nie biore pod uwage pestek, skoro je podrasowali, to mozliwe ze spit spada glownie po ilosci przyjetych pestek, wiec pozniej wystarczy 2x20mm i sruu Wink
_________________
F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Beryl
PostWysłany: Czw 03 Luty, 2005 19:02  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

w poprzednim TOD narzekaÂłem na SÂŁABÂĄ skutecznosc 15mm, pakowaÂłem w cony po 20-30*15 i cony wracaÂły do domu. 109F2 sÂą przegiĂŞte, ale Âże 109F4 dyma spita 9 to juÂż kpina, ciekawe co G2 bĂŞdzie se spitem robiĂŚ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Kazan
PostWysłany: Pią 04 Luty, 2005 00:40  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 96
Skąd: Polska
Dywizjon:
thomas_33
Nick w LFS:

g2 dziwne ale nie cieszy sie popularnoscia Question goldy lataja glownie F4 F2
no i foka
_________________
F/Lt k-azan from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Al
PostWysłany: Sob 05 Luty, 2005 02:11  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:

Sieroty sa - g2 to cud miod i orzeszki :]
_________________
F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
vought
PostWysłany: Sob 05 Luty, 2005 18:55  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 85

Dywizjon:

Nick w LFS:

ja zadko widuje g2 prawie wogle jak sie pokaze g2r6 i foka
_________________
Komenda Portu Wojennego Gdynia Oksywie
Batalion Ochrony I ObsÂługi "BOIO"
Trzecia Kompania, Drugi Pluton
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Al
PostWysłany: Sob 05 Luty, 2005 22:59  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:

g2r6 to juz mniej lubie. To jeszcze zalezy czy chce miec mozliwosc pokrecenia troche czy raczej interesuje mnie jazda na wprost :]
_________________
F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
vipe
PostWysłany: Pon 07 Luty, 2005 00:51  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:

Nick w LFS:

eee g2r6 tez fajno kreci Smile
_________________
F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Al
PostWysłany: Pon 07 Luty, 2005 02:27  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:

W korkociagu z kupa olowiu w dupie Razz Ale co kto lubi Very Happy
_________________
F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
-nahen
PostWysłany: Pon 07 Luty, 2005 14:05  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 231
Skąd: GdaĂąsk
Dywizjon:

Nick w LFS:

Jeden na jeden Spit vs 109 na very low alcie w takiej sytuacji wolĂŞ siedzieĂŚ w Spicie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Al
PostWysłany: Pon 07 Luty, 2005 14:26  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:

ja zdecydowanie tez Smile Tylko ostatnio nie zdarza mi sie za czesto 1vs1. Albo siedzi mi na tylku 4 i jednego mam przed soba, albo cala zgraja redow goni za jednym biednym conem Smile
_________________
F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
steryd
PostWysłany: Pon 07 Luty, 2005 14:46  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 67

Dywizjon:

Nick w LFS:

Co do spitow i 15mm to fakt ze jest cos nie tak trzy loty i lacznie 5x15mm slownie piec razy 15mm wystarczylo abym je zakonczyl dwa razy bylo to 1x15mm w skrzydlo ktore sie urywalo a trzeci lot 2x15 w vstaba ktorego urwalo na lo alcie w lekkim nurku wynik korkaciag i gleba. Co do Spita 9 i 109 f4 na lo alcie wszedl mi na 666 bandyta 109 f4 chcialem sprawdzic to co kiedys beryl pisal i nagral tracka ze 109 wykreca spita wiec dalem w lewo i tak krazylem 109 za mna predkaosc spadala otworzylem klapy i dalej kraze w lewo a 109 za mna wynik byl taki ze w koncu 109 mimo iz skrecalem ostro w lewo na granicy przeciagniecia dopadl mnie jedna seria. I niech ktos mi powie ze 109 nie sa przegiete
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
laxtsc
PostWysłany: Pon 07 Luty, 2005 15:29  Odpowiedz z cytatem
Gość





Dywizjon:

Nick w LFS:

@Al - dobrze przed wejsciem w kupe dotow miec 1-2km przewagi altu nad nimi, potem albo nurek w chmare albo szeroka spirala i rozgladanie sie dookola. Wrazie gdyby sie okazalo, ze jest nizej jedt 5 conow i jeden swoj no to mozna zrobic Hit&Run albo po prostu odleciec i poczekac, az cala ta grupka sie nieco rozdzieli, nie raz sie zdaza ze con dostanie pare kulek i bez lotki wraca do bazy, to go mozna dobic jak sie uda Smile Ale coz, chciwosc tak dziala, ze i tak sie wleci w ta chmare dotow tylko potem ciezko z tamtad wyleciec, bo unikajac kul 1-2 conow tracimy energie. Czasami mam tez problemy z pomaganiem innym Rolling Eyes pare razy sie na tym przejechalem i wlecialem wprost pod lufe jakiegos cona. I z sytuacji przewagi taktycznej gdzie jeden byl w bagnie zmienia sie akcja na dwoch w bagnie. O tyle jesli to jeszcze Polacy a juz najlepiej ktos ze squadu (tym zawsze pomagam, bez wzgledu na okolicznosci) to mozna liczyc na jakies telepatyczne dogadanie sie Smile i wystawke. Mialem tez nieprzyjemne sytuacje, ze mialem na 6 cona i z naprzeciwka lecialo 4 redow, moze hvy byli, moze trzymali sie formacji - nikt nie pomogl :/ Ogolnie chodzi mi o to, ze dobrze jest pomyslec zanim sie wdepnie w bagno, pozniej ciezko o pomoc i jesli con goruje nad nami pod kazdym wzgledem to mozna jedynie liczyc na cud.

@Steryd - a wziales pod uwage, ze 109 mial przewage energii ? Polecam wyklad Fletchmana na temat Energy Fight (2 czesci-angielskojezyczny) do znalezienia na stronce WBTips (z FH powinien byc link na Nicae's Page a z tamtad tam Smile). Chodzi o to, ze zszedles na granice przeciagniecia zas 109 posiadal zapas energii, ktorej nie zuzyl na osiagniecie kata strzalu, czyli nos przed spitem. Po takim wypompowaniu energii 109 moze wykonac wysokie Yo-Yo lub mocniej szarpnac drazek i przeznaczyc energie na pewny strzal, ktorego i tak nie masz szans uniknac, gdyz Spit pozbawiony energii nie ruszy sie zbytnio w zadna strone na tyle by uniknac strzalu.

Choc nie mam pewnosci jak wygladala sytuacja u Ciebie, z jaka predkoscia szedl 109 na Ciebie itp.

Coz, dopiero sie ucze (glownie na bledach Smile) wiec moge gadac od rzeczy Wink

Jako, ze nie znalazlem tam tego wykladu Fletchmana (jak sciagalem TeleportemPro to sie sam sciagnal Smile) wiec mozna go znalezc tu :
http://www.laxtsc302.republika.pl/warbirds/energy.zip
Powrót do góry
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Samoloty

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna