Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ IŁ-2 Sturmovik  ~  il2 freehost

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3  Następna
Ziomek
PostWysłany: Sro 18 Luty, 2009 16:24  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376

Dywizjon:

Nick w LFS:

Rax wiem ze chcesz tam latac Wink


na rusku sa rzeczy ktorych nie ma innych serwkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Wto 18 Grudzień, 2018 17:07 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
sid---
PostWysłany: Sro 18 Luty, 2009 17:20  Odpowiedz z cytatem
Zen


Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:

Ziomek napisał(a):
Rax wiem ze chcesz tam latac Wink
na rusku sa rzeczy ktorych nie ma innych serwkach


na przykład?

mody dźwiękowe? eee.. nie
wypasiona grafika? eee.... nie
no to może ikony?.. No właśnie ikony są..
I warpy?.. no tak.. też są...

I masa ludzi...? eee.. nie, tego nie ma
----
edit
_________________


Ostatnio zmieniony przez sid--- dnia Sro 18 Luty, 2009 17:30, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Ziomek
PostWysłany: Sro 18 Luty, 2009 17:27  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376

Dywizjon:

Nick w LFS:

chodzilo mi o capowanie fieldow;)

a warpow nie ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
sid---
PostWysłany: Sro 18 Luty, 2009 17:31  Odpowiedz z cytatem
Zen


Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:

Ziomek, ja nie kwestionuje tego, że ten serwer jest fajny.
Ja osobiście uważam, że on ma przyszłość, ale nie na siłę. Niech doprowadzą rzeczy do końca, to później pogadamy.
Absolutnie wkurwia mnie na tym serwerze to, że kiedy go się zamyka, to w zasadzie kupa celi na nim jeszcze stoi! Skoro potrafią ustawić, że lotnisko zamyka sie przy 60%, dlaczego nie ustawią żeby lotnisko zamykało się na 100%?


A capowanie fieldów jest juz od dawna na naszym serwerze. NA FH jest o tyle lepiej, że mapa się nie restartuje. I to jest na +
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Ziomek
PostWysłany: Sro 18 Luty, 2009 20:19  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376

Dywizjon:

Nick w LFS:

Andy Joohny? pozostali sprawiedliwi.....a wy jak tam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
joohny
PostWysłany: Sro 18 Luty, 2009 20:53  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 665
Skąd: Lublin
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:

Na serwerze z ikonami latałem ostatnio w przedszkolu Wink Na pewno FH będzie miał swoich fanów (tak jak np. ADW) i gdzieś za rok może będzie to wyglądało już całkiem nieźle. Ja tam w wolnych chwilach wskakuję żeby polatać z towarzystwem, a nie na konkretny serwer. Będzie banda latała na FH to i ja się wbiję. Póki co dzwięki i grafika są tam z Iłka sprzed 2 lat, a to trochę zniechęca.
_________________
Parkinson czy Alzheimer? Wybór jest prosty.
Lepiej połowę rozlać niż zapomnieć wypić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Andy
PostWysłany: Pią 20 Luty, 2009 01:28  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 346
Skąd: Malbork
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:

Po roku niebyty zainstalowałem ILa, nawet kilka razy dałem się sponiewierać przez chłopaków. Jak powstał FH zainstalowałem i co? Oczywiście znowu wszystko mi się wywaliło, czysta gra się ładowała, ale rus Fh mnie nie wpuszczał, na nasz serwer też już nie mogłem wejść, więc odinstalowałem dziadostwo. Nie mam teraz czasu aby się męczyć, kunpel ciągle na zwolnieniu, ja ciągle w robocie i końca tej sytuacji nie widać. Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Ziomek
PostWysłany: Sob 21 Luty, 2009 14:26  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 376

Dywizjon:

Nick w LFS:

Ruskie zmienili serwer i sa 2 zielone kreski i nie ma przycinek , przynajmniej u mnie.

nowe ip :

89.19.37.194:21007
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Al
PostWysłany: Wto 03 Marzec, 2009 22:56  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:

Ziomek walczysz z wiatrakami Wink

Nawet na zlocie sie panowie nie stawili, w kregle i bilard nie pograli, piwka nie wypili Smile

http://forum.wbfree.net/forums/showthread.php?p=620860&highlight=zaczyna#post620860
Raxior napisal co wiedzial albo i wiecej i tyle ich bylo widac Wink
O jeszcze tutaj ladny poscik:
http://forum.wbfree.net/forums/showpost.php?p=619477&postcount=115

Dla twojej informacji rax, amator na zlocie sie pojawil Smile
Ty nie Smile

Dobranoc Smile
_________________
F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
swanca
PostWysłany: Pon 09 Marzec, 2009 12:26  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 259
Skąd: Poznan
Dywizjon:

Nick w LFS:

Al napisał(a):


Dla twojej informacji rax, amator na zlocie sie pojawil Smile
Ty nie Smile


mało tego frogi też byłSmile
_________________
sorka za bledy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
rax
PostWysłany: Pon 09 Marzec, 2009 13:44  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1891
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:

Nick w LFS:

dziewczeta... umawialiscie sie na spotkanie waszej ekipy to po 1.
2 jaskólki wiosny nie czynia - jak sie pojawia tyle razy co ja to pogadamy, to po 2.
a po trzecie, 1 lutego wykonalem 2 telefony i zebralo nas sie 7 u mnie w domu i byla zajebista impreza - nawet kibic z warszawy przyjechal ( nie trzeba bylo pisac o tym przez 4 miesiace i wiecznie cos i ten tak ten siak itd itp itd itp i tak kurna 4 miechy)

a nie chce mi sie pisac wiecej....mam to w dupie
_________________
pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!! Wink
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
swanca
PostWysłany: Pon 09 Marzec, 2009 14:22  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 259
Skąd: Poznan
Dywizjon:

Nick w LFS:

ale wyczyn!!!
my w poznaniu w 6 - 10 osób zbieramy się co miesiąc a czasem co 2 tygodnie

ech...
dziwny sposób obrony nie lepiej napisać ze się porostu wam nie chciało??
_________________
sorka za bledy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
rax
PostWysłany: Pon 09 Marzec, 2009 14:31  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1891
Skąd: Planeta Ziemia :)
Dywizjon:

Nick w LFS:

ja nie bede pisal za reszte, ja nie moglem a raczej nie chcialo mi sie...
_________________
pierdziec nie ma komu !!! ale wachac to by wszyscy chcieli !!! Wink
pijcie wodę! -woda ma moc... unosi statki, porusza młyny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
sid---
PostWysłany: Pon 09 Marzec, 2009 14:38  Odpowiedz z cytatem
Zen


Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 1673
Skąd: Tychy
Dywizjon:
=PFT=
Nick w LFS:

swanca, ilu z tych 6-10 osób jest z Poznania?

poza tym, nie miałem najmniejszej ochoty ani czasu.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
syd
PostWysłany: Pon 09 Marzec, 2009 18:04  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 250
Skąd: Stąd
Dywizjon:

Nick w LFS:

rax napisał(a):
1 lutego wykonalem 2 telefony i zebralo nas sie 7 u mnie w domu i byla zajebista impreza


Zapamiętam to sobie. Uważaj na 6-ą... Twisted Evil Twisted Evil
_________________
"Bandits at five o'clock!"
"Roger that...........What do we do until then?"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3  Następna
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  IŁ-2 Sturmovik

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna randki gdańsk