Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Pomoc  ~  Kierownica

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 15 z 16
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następna
makao
PostWysłany: Czw 20 Grudzień, 2007 22:12  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

Jak będę miał drugą furę to sie przekonam, bo jedynej mi na razie szkoda Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Sob 20 Kwiecień, 2024 00:17 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
hrabia303
PostWysłany: Pon 24 Grudzień, 2007 11:22  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 1251
Skąd: Legnica
Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]hrabia

Ciężkie jest życie nowego kierowcy wyścigowego. Idea Z mychy na kierę się przestawić trudno, a jak idzie ci już lepiej i już prawie Przygazówkę umiesz... Razz Wychodzi patch, w który pierniczy wszystko. Evil or Very Mad Fakt może i samochód lepiej trzyma się asfaltu, ale nie możność zrobienia przygazówki odstrasza mnie. Shocked Na $#^& mi, g25 w tym momencie? Rolling Eyes Do tego nie mogę sam sobie ustawić skrzyni jak mi się podoba… Brak wstecznego widoku… Kutwa… kill no
_________________

"Jechałem tak szybko gdyż....lubię zapierdalać..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Myros
PostWysłany: Pon 24 Grudzień, 2007 11:56  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:

Nick w LFS:

hrabia303 napisał(a):
Ciężkie jest życie nowego kierowcy wyścigowego. Idea Z mychy na kierę się przestawić trudno, a jak idzie ci już lepiej i już prawie Przygazówkę umiesz... Razz Wychodzi patch, w który pierniczy wszystko. Evil or Very Mad Fakt może i samochód lepiej trzyma się asfaltu, ale nie możność zrobienia przygazówki odstrasza mnie. Shocked Na $#^& mi, g25 w tym momencie? Rolling Eyes Do tego nie mogę sam sobie ustawić skrzyni jak mi się podoba… Brak wstecznego widoku… Kutwa… kill no
Nie ma sie co załamywać ja na początku chciałem kiere przez okno wyrzucić Smile ale teraz już jest lepiej Cooli nie ma innej metody tylko ćwiczyć Wink ja zacząłem od początku czyli XFG i wyścigi do bólu Laughing na bl1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
makao
PostWysłany: Pon 24 Grudzień, 2007 12:14  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

No to ja po dzisiaj stwierdzam, że jak się chce być szybszym, to zdecydowanie lepiej jeździć na auto sprzęgle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
mariusz1980
PostWysłany: Pon 24 Grudzień, 2007 13:42  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 401

Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]NooB-ik

makao napisał(a):
No to ja po dzisiaj stwierdzam, że jak się chce być szybszym, to zdecydowanie lepiej jeździć na auto sprzęgle.

Makao, jak dla mnie nie ma zadnej roznicy miedzy automatycznym a manulanym sprzeglem(FXR). Zeby wrzucic jedynke na starcie tu(auto. sprzeg.) i tu(manualne) musze wcisnac spzreglo. W FZR inaczej
Wczesniej bylo tak, ze (manual sprzeglo) jak nie wcisnalem sprzegla to w ogole nie zmienilem biegu w dol lub w gore. Teraz spokojnie hamuje zrzucam na 5, pozniej przed samym zakretem szybciutko do2 i jazda rura Razz. Takie sa moje odczucia... Smile Idea
_________________
Maniek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
makao
PostWysłany: Pon 24 Grudzień, 2007 14:08  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

Mówiłem o G25 i wciskaniu 3-ego pedału... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Myros
PostWysłany: Sro 20 Luty, 2008 11:19  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:

Nick w LFS:

Logitech Driving Force GT z Turismo 5 --ma wyjść nowa kierownica w maju i cena ok.150 eurokuf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Myros
PostWysłany: Nie 07 Grudzień, 2008 16:29  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:

Nick w LFS:

Od dłuższego czasu męczy mnie moja kierownica (DFP) dekalibruje sie świnia w czasie jazdy okropnie,wczoraj nie było kółka żeby mną nie rzucało na boki.Gdzieś wyczytałem że instalacja nowego lfs'a moze pomóc wiec mam nowy.Teraz potrzebuje dokładnych ustawien profilera do dfp wersja 5.02.116.Wydaje mi sie że teraz skręca normalnie bez dekalibrowania z tym ze ma jakies opóźnienie i za mocno skręca.Jak ktos może pomóc bede wdzięczny.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Szymik
PostWysłany: Nie 07 Grudzień, 2008 17:25  Odpowiedz z cytatem
Administrator


Dołączył: 03 Kwi 2003
Posty: 964
Skąd: Gdańsk
Dywizjon:
303sqn Kościuszkowski
Nick w LFS:
[WBT]Szymik

Ja mam DFP i dokładnie ta sama wersja profilera nic nie zmieniałem poza kątem (270) no i zmniejszyłem minimalnie czułość hamulca oraz gazu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
makao
PostWysłany: Nie 07 Grudzień, 2008 20:48  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

kompensacja na 1 jak nie równo skręca i powinno być ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Myros
PostWysłany: Pon 08 Grudzień, 2008 10:56  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:

Nick w LFS:

makao napisał(a):
kompensacja na 1 jak nie równo skręca i powinno być ok
Kompensacji nic nie zmieniałem ,miałem takie coś ,że jak jedziesz na prostej kierownice trzymasz prosto a w grze mi skręca na boki raz w lewo raz w prawo i tak pare razy i musze kiere pod kątem jakimś tam trzymac żeby prosto jechać.A to skręcanie opóźnione to zmieniłem płynność analogowego cośtam i jest dobrze.
Szymik zmieniłem też tą czułość hamulca i chyba sie mi to sprawdza lepiej sie troche jedzie ale jeszcze bede testował jak uporam sie z kiera , może to co paweł mi doradził mi pomoże.

Napisze jakie mam ustawienia w profilerze:
Logitech profiler --> Edit --> Specific game settings -->
Yes /101 /0 /0 /0 / yes/ no /270 yes /yes

Logitech profiler -->device-> game controllers -> właściwości -> settings ->
No /270 / yes /101 /0/ 0 / no /0 / yes

Logitech profiler -> options -> global device settings->
101/ 0 /0 / no/ 0 / no/ 270 / yes

Logitech profiler-> steering weel -> axis properties->
50/ 0 / 100 / no

yes= zaznaczony kwadracik no=odznaczony cyfry=ilość stopni
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Paweł PL
PostWysłany: Pon 08 Grudzień, 2008 11:59  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 542
Skąd: Radom
Dywizjon:

Nick w LFS:
[WBT]Paweł PL

http://www.sendspace.pl/file/XG9pZlQk/ myros ja mam tak na g25
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Myros
PostWysłany: Pon 08 Grudzień, 2008 14:22  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:

Nick w LFS:

Paweł PL napisał(a):
http://www.sendspace.pl/file/XG9pZlQk/ myros ja mam tak na g25
Hmmm ustawiłem w profilerze tak jak na fotkach i wrócił mi opór kierownicy (czyli tak jak miałem wcześniej jak dobrze działała) może w końcu to pomorze Question
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
makao
PostWysłany: Pon 08 Grudzień, 2008 19:07  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 924
Skąd: Wrocław/Głogów
Dywizjon:

Nick w LFS:
Cq| Makao

generalnie jeżeli chodzi o ustawienie kiery w lfsie, to wylacz centering spring force itd, zostaw tylko force feedback, bo to sie nijak ma do rzeczywistosci, ze kiera sie prostuje jak ja zakrecisz, gdy auto stoi w miejscu, poza tym mi sie z dfp tak nigdy nie dzialo, ze sie rozkalibrowywala ale z g25 to dosc czesto, ale jakos specjalnie sie tym nie przejmuje, a jak mam chwile przerwy to odlaczam kiere i podlaczam jeszcze raz zeby sie skalibrowala, poza tym ciezko jest mi powiedziec jak ustawic wszystko dokladnie na 270 stopni, bo sam gram na max obrocie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
Myros
PostWysłany: Nie 04 Styczeń, 2009 20:25  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 580
Skąd: Bytom
Dywizjon:

Nick w LFS:

Rozbebeszyłem całą kierownice,podociągałem ,poczyściłem co sie tylko da,przeczytałem chyba wszystkie fora związane z kiera i jej problemami.Zebrałem wszystkie wskazówki i je wykonałem.Kiera narazie działa nic sie nie dzieje ale....nie instalowałem zadnego profilera i dopóki działa nie bede tego robił.
Kombinacja klawiszy select+R3+prawy padlers(łopatka przy kierownicy) zmienia kąt kiery z 200 na 900 stopni i odwrotnie,to tak jakby sie komus miało przydać.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 15 z 16
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następna
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Pomoc

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna