Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Samoloty  ~  EF vs DF

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
gratz
PostWysłany: Wto 28 Grudzień, 2004 20:24  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:

Nick w LFS:

Rax napisaÂł w punkcie 2 swojego poradnika dla poczÂątkujÂących w punkcie c:

Cytat:
pamiĂŞtaj, Âże wybĂłr samolotu to poÂłowa sukcesu - jeÂżeli jednak twĂłj wybĂłr padnie na samolot, ktĂłry stworzony jest do walki DF nie marnuj go na wysokoÂści 5 km tylko strÂącaj te samoloty, ktĂłre sÂą juÂż nisko i nie majÂą energii potrzebnej do ucieczki !


Mam pytanie: ktĂłre samoloty lepiej sprawdzajÂą siĂŞ w DF a ktĂłre w EF, bo poza tym Âże fw-190 i corsair sÂą furkami raczej do EF to nic w sieci nie wygooglowaÂłem.

No i czajka, maszyna w sowieckich rĂŞkach lepsza chyba niÂż sierp z mÂłotem do kupy... :/
_________________
No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Pon 13 Maj, 2024 00:54 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
vipe
PostWysłany: Wto 28 Grudzień, 2004 20:40  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:

Nick w LFS:

DF :
-iszaki
-zeki i kijanki(od ki61 wzwyz nawet EF )
-Hurriki
-spity(z odpowiednim przeciwnikiem Wink + EF)
-yaki (mozna tez EF)
-109f2(z odpowiednim przeciwnikiem; + EF) )
-mozna nawet Wildcat, Hellcat etc

EF
cala reszta Smile
_________________
F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Beryl
PostWysłany: Wto 28 Grudzień, 2004 20:45  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

DF - praktycznie wszystkie japoùce - A6M, Ki27,Ki43, Ki61 (które nie doœÌ,¿e dobrze skrêca, jest te¿ bardzo szybkie) i Ki84 (te¿ jest szybkie, równie dobry EF i DF). i16, i153, Hurricane (ale A6M nie wykrêci), wczesne Spitfire

EF- Fw190, Bf109, F4U, P47 (nie prĂłbuj nawet w tym skrĂŞcaĂŚ Wink ), P38, Typhoon, Tempest, P51 (ale teÂż skrĂŞca nienajgorzej)

P40, póŸne Spity (9), La, Jaki, P39, Mc202/205 to maszynki doœc uniwersalne, daj¹ce sobie radê w jednym i drugim, niektóre maszyny wykrêc¹, niektóre zostawi¹ daleko z ty³u
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
yivan
PostWysłany: Wto 28 Grudzień, 2004 22:36  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:

Nick w LFS:

e no bez jaj f4u to dobry sprzĂŞt do krĂŞcenia - wystarczy miec troche swira i mozna caÂłkiem Âładne krĂŞcic - imho Korsarz wykreca g14 (z brazylijskim pilotem Very Happy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
vought
PostWysłany: Nie 02 Styczeń, 2005 16:13  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 85

Dywizjon:

Nick w LFS:

Ja niewrzuciÂłbym do 1 worka wszystkich maszyn do EF.
Jesli decydujecie sie do sposobu walki to zawsze nale¿a³oby wybraÌ maszyna najlepsz¹ w swojej klasie czyli albo najszybsz¹ albo.... z jak najlepszym wznoszeniem. I EF w fw190 znacznie ró¿ni siê od tego w bf109.
w 1 przypadku nale¿ely z przewag¹ niszczyÌ przeciwnika z nurka a gdy utracimy wysokoœÌ nietrac¹c predkoœÌi odaliÌ siê od wroga na bezpieczna odleg³oœÌ i wtedy zawróciÌ.
W bf109 ucieka sie skolei do gĂłry, po kaÂżdym ataku wznoszÂąc siĂŞ na maksimum ile pozwala energia z nurkowania albo i nawet wyÂżej jeÂśli wyciÂągamy przeciwnika (109 sprawuje sie lepiej na duzej wysokoÂści od wiekszosci samolotow)
Kilka razy zdarzy³o mi sie w wyniku takiej walki z kilkoma przeciwnikami wejœÌ z 3km na 6km.
_________________
Komenda Portu Wojennego Gdynia Oksywie
Batalion Ochrony I ObsÂługi "BOIO"
Trzecia Kompania, Drugi Pluton
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Dowutza
PostWysłany: Pią 14 Styczeń, 2005 03:12  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 62
Skąd: GdaĂąsk
Dywizjon:

Nick w LFS:

ByÂście widzieli jak siĂŞ 410tka bez skrzydÂła krĂŞci...
NaprawdĂŞ! Klasa sama w sobie. Rolling Eyes
_________________
Jestem DZIADEM Wink....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
yano
PostWysłany: Pią 25 Luty, 2005 14:30  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 54
Skąd: Wawa PL
Dywizjon:

Nick w LFS:

eee po co komu takie podziaÂły na DF i EF?

sztuka polega na tym aby znaÌ mocne i s³abe strony maszynki któr¹ sie lata, porównaÌ to do przewag i minusów celu i wybraÌ taktykê walki która zapewnia nam przewagê. w ten sposób me 262 nadaje sie do DF kiedy przeciwnikiem jest np B-17 a czajka mo¿e spokojnie wejœÌ w EF ze spadochroniarzem Smile. Wszystko zale¿y od chwilowej sytuacji w powietrzu.
Aby sytuacja by³a ko¿ystna dla nas nale¿y byÌ wy¿ej od innych, mieÌ oczy nawet w D.... i kontrolowaÌ wszystko co sie tylko da. Poza tym ka¿dy samolot osi¹ga ró¿ne G. przy ró¿nych prêdkoœciach wiêc porównywanie zwrotnoœci jest mocno problematyczne. Trzeba wiêc zadbaÌ o to aby mieÌ alt i odpowiedni speed przy którym na danym alcie mo¿emy osi¹gn¹Ì najlepsz¹ prêdkoœÌ kontow¹.w tymcelu to my musimy dyktowaÌ warunki walki. a jak to zrobiÌ o tym napiszê juz innym razem

z partyjnympozdrowieniem wasz weteran ppor Yano
_________________
I'm a colt in your stable
I'm what Cain was to Abel
mister catch me if you can
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger  
 
yivan
PostWysłany: Pią 25 Luty, 2005 15:11  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:

Nick w LFS:

yano napisał(a):
a czajka mo¿e spokojnie wejœÌ w EF ze spadochroniarzem Smile. Wszystko zale¿y od chwilowej sytuacji w powietrzu.


Czajka to dziwny samolot nie wiem czy jest zwalony czy nie ale obecnie dosc dobrze przyspiesza w nurkowaniu i swietnie zachowuje predkoœÌ/energie - co wg mnie jest troche przegiete (no ale z drugiej strony patrzac na dane historyczne miala b duzy silnik 1000KM i wzglêdnie ma³a mase).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
gratz
PostWysłany: Pią 25 Luty, 2005 15:55  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:

Nick w LFS:

Cytat:
patrzac na dane historyczne miala b duzy silnik 1000KM


Z tego co pamiĂŞtam z ruskiego forum to ktĂłryÂś z notorycznie narzekajÂących googlowaÂł za tÂą tysiÂąckonnÂą stajenkÂą w czajce i dogooglowaÂł siĂŞ przez wersje 400 konne do bodajÂże 650 HP. Podobno brak jakichkolwiek ÂźrĂłdeÂł potwierdzajÂących silnik 1000 koni w czajkach.

Co na to developerzy, wiadomo. Nic.
_________________
No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Snakeye
PostWysłany: Pią 25 Luty, 2005 19:37  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 449

Dywizjon:

Nick w LFS:

Dogooglowal sie allsop, wiec chyba wiadomo ze mogl znalezc tylko bzdury... Laughing
Takie silniki to mialo I-15, a nie I-153. I-153 mialo 1000KM i jest od cholery zrodel, ktore to potwierdzaja Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Samoloty

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna