Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ Samoloty  ~  MoÂże by tak jakaÂś biblioteka samolotĂłw??

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedna  1, 2
Julius
PostWysłany: Sob 31 Grudzień, 2005 09:00  Odpowiedz z cytatem
pilot


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 544
Skąd: Tychy
Dywizjon:
303sqn
Nick w LFS:
[WBT]Julius

MoÂże w LOGO
Taka moja maÂła sugestia Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Nie 28 Kwiecień, 2024 19:34 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
Franek
PostWysłany: Sob 31 Grudzień, 2005 10:13  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:

Nick w LFS:

Ja to narazie napisze zwyczajnie w wordzie (albo excelu), a wy sobie zdecydujcie czy to ma byĂŚ na WBC, czy na stronie 303sqn Smile

Ps. To jest bardziej czasochÂłonne niÂż myÂślaÂłem Razz
Ps2. Ja jestem upartym czÂłowiekiem takÂże nie bĂłjcie sie czy ja to napisze czy nie Razz to bedzie na 100%, tylko czas nie jest znany Smile
PS3. Dziêki wszystkim za wsparcie i linki do materia³ów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger  
 
Franek
PostWysłany: Sob 31 Grudzień, 2005 11:05  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:

Nick w LFS:

Jeszcze jedno... wlasciwoœci samolotów offline i online s¹ takie same czy sie ró¿ni¹??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger  
 
szymon
PostWysłany: Sob 31 Grudzień, 2005 11:16  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:

Wydaje mi siê , ¿e sie ró¿ni¹ najlepiej badaj samoloty na testowej i sprawdŸ jaki jest fueldiv, bo wp³ywa na samoloty, a na testowej s¹ samoloty z w³aœciwoœciami z normalnej areny.
_________________
Hell Hath No Fury Like A FireFighter

Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Franek
PostWysłany: Sob 31 Grudzień, 2005 11:54  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:

Nick w LFS:

Fueldiv?? Czyli jak dÂługo sobie polatamy zanim skonczy sie nam paliwo??

[edit]
To jest pierwszy opis, co prawda jeszcze bez danych technicznych, ale jest. MĂłwcie co Âźle napisaÂłem, czego brakuje itd. A jeÂśli moÂże byĂŚ wg. tego wzoru i jest dobrze to rozpoczne pokolei wszystkie w taki sposĂłb opisywaĂŚ Very Happy

http://www.maverick.pcgyver.pl/A6M2b.zip

Wszystko napisa³em po wielu testach (dwie godziny spêdzi³em na testowaniu przeci¹¿eù, nurków, rozpadalnoœci itd.) Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger  
 
Conrad
PostWysłany: Pon 02 Styczeń, 2006 11:56  Odpowiedz z cytatem
newbie


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 24
Skąd: Polska
Dywizjon:

Nick w LFS:

Problem z bogatymi w szczegoly "techniczne" opisami samolotow w WB na RusFH (czyli takimi gdzie na podstawie testow okreslone zostana predksci maksymalne, przeciagniecia, przyspieszenie, predkosc przy ktorej zaczyna sie dana maszyna rozbierac i inne) polega na tym, iz po pojawieniu sie nastepnej wersji freehosta dane te zdezaktualizuja sie niemal do zera i beda wymagaly pracy od podstaw. Zreszta - nie musi byc nawet nowej wersji by zaskoczyl nas fueldiv, firepower czy inne drobniejsze acz wazne szczegoliki. Dlatego w minikompedium na stronie 302 maszyny zostaly przedstawione w sposob bardziej opisowy (choc nie pozbawiony pewnych szczegolow) co zreszta i tak nie uchronilo w pewnym momencie od poprawek gdy np FW190A4 otrzymal krotki 3minutowy wep, a A3 wersje light. Dlatego latwiej typowe tane testowe przedstawic w formie osobnej tabelki latwejszej do pozniejszego wyedytowania.

Bo zawsze natrudniej znalezc sily i checi nie na tworzenie ale na pozniejsze aktualizacje Smile
_________________
F/Lt conrad from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Franek
PostWysłany: Wto 03 Styczeń, 2006 12:42  Odpowiedz z cytatem
greenhorn


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 81
Skąd: Bielsko-BiaÂła
Dywizjon:

Nick w LFS:

Tak, masz racje. Ale nie patrzÂąc na to Âże za chwile to moÂże byĂŚ nie aktualne to jest to ok, czy pododawaĂŚ coÂś?? Bo mam sposĂłb na rozwiÂązanie problemu z nowymi FHLami, ale o tym jak skoĂącze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger  
 
vipe
PostWysłany: Wto 03 Styczeń, 2006 19:24  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 278
Skąd: Poznan
Dywizjon:

Nick w LFS:

no niezle niezle, ale dodam ze A6M2 to wcale nie taki papier. Jesli chodzi o HO to umowmy sie ze na WB nie ma znaczenia czym lecisz bo zawsze jest mozliwosc zginac, co jest bardzo irytujace jak sie np zginie na HO z taka czajka Smile A6M w chwili wejscia jest IMO najlepszym samolotem :

- bo wykreci z palcem w d... wszystko procz czajki ( no chyba ze pilot czajki nie wie co robic, to wowczas nawet ja )
- bo ma 2x20mm co umowmy sie jest lepsze niz 8x7 u spita
- bo w poczatkowej fazie ma niezly climb i przyspieszenie, co moze spowodowac ze jak za dlugo ktos z nim bedzie krecic to moze mu sie nie udac uciec
- bo jest tak zwrotny ze przeciwnik wladuje mu 15x20, zniszczy prawie wszystko a on wciaz leci

samolot ma tylko jeden minus :

-jest tak zwrotny ze prawie kazdy wlatuje nim w najwiekszy kociol z ktorego czesto nie wychodzi zywy. Wiem po sobie Smile Ale to jest wlasnie frajda czasem fajnie olac wszystkie striki , kille itp i po prostu wleciec w kociol i sie wyzyc Smile

to tyle aha i nie zniechecaj sie, ciezko jest znam to z autopsji ale warto Smile
_________________
F/Lt Vipe from 302nd Polish Squadron "PoznaĂąski"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedna  1, 2
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  Samoloty

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna