Forum Warbirds Center Strona Główna
_
Autor Wiadomość
Strona Glówna WBC ~ RusFH  ~  Pytanie natury taktycznej

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
gratz
PostWysłany: Pią 09 Wrzesień, 2005 22:26  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 386
Skąd: N'tyszol
Dywizjon:

Nick w LFS:

Sytuacja - widze cona na decku, jestem na kilometrze, troszeczke za nim, wiêc szybki look na szóst¹ i spadam na niego jak gniew stalina, czasem jednak robi mi sie tak ¿e widze ¿e nie ma szans ¿ebym spad³ z tym gniewem za nim, i robie takiego blopka goœciowi w celownik i z powrotem w górê, ale zanim sie nastawie drugi raz, to goœÌ posprz¹tany albo jakieœ bofajtery na szóstej.

Pytanie - co mam robiÌ jak jeszcze nurkuje a juz widze ¿e nie wyrobiê? Znaczy czy jest jakiœ patent ¿eby w miarê szybko wleŸÌ mu na plecy z powrotem?

I drugie pytanie - jak intensywnie pracujecie przepustnicÂą w czasie walki?
_________________
No i dobrze, fajna zabawa jest, po co to zamykać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Reklama
+bot
:)
PostWysłany: Pią 19 Kwiecień, 2024 03:33 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrót do góry
Al
PostWysłany: Sob 10 Wrzesień, 2005 00:02  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:

Najlepiej to sie staraj nurkowac tak zeby wyrobic Wink
Jesli koles cie widzi to najprawdopodobniej zrobi unik wiec wystarczy odbic lekko w druga strone i jak cie bedzie chcial wziac w celownik to juz bedziesz d6 albo dalej sie spokojnie wspinal Smile
Jesli nie widzi to predzej wykorkuje ze strachu jak mu przed nosem przelecisz niz cie trafi :p

Ja osobiscie jak mam strasnie duzo E to po prostu ide lekko w bok i w gore, szybki przeglad sytuacji i spadam znowu jesli mozna. Jak mam mniej E to zazwyczaj nie ma problemu z trafieniem w 1 przelocie Smile

Co do przepustnicy to zawsze w nurku zdejmuje noge z gazu, czasem z conem na 6 tez, ale najwiecej to operuje WEP-em.
_________________
F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
yivan
PostWysłany: Sob 10 Wrzesień, 2005 12:51  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 344
Skąd: Piaseczno
Dywizjon:

Nick w LFS:

gratz napisał(a):
Pytanie - co mam robiÌ jak jeszcze nurkuje a juz widze ¿e nie wyrobiê? Znaczy czy jest jakiœ patent ¿eby w miarê szybko wleŸÌ mu na plecy z powrotem?

I drugie pytanie - jak intensywnie pracujecie przepustnicÂą w czasie walki?


1. YoYo

2. wcale
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
 
-nahen
PostWysłany: Sob 10 Wrzesień, 2005 19:39  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 231
Skąd: GdaĂąsk
Dywizjon:

Nick w LFS:

Co do przepustnicy to wszystko kwestiÂą "potrzeby chwili" Jak siedzisz na 6 conowi a on zaczyna siĂŞ wierciĂŚ bo go dupa piecze czĂŞsto robi noÂżyce czy jakieÂś coÂś im podobne. W takim ukÂładzie jedyne dwa wyjÂścia to:
1) WEP i chodu w odpowiednim momencie
2) przepustnica w dó³ i staraÌ siê go nie wyprzedziÌ i byÌ zawsze "ciaœniej" i wolniej od przeciwnika.

Wiec raczej siĂŞ przydaje "grzebanie" przy przepustnicy.

Co do nura i nie wyrobienia :p Najlepiej jest jak wiesz co i jak sie wyrabia w nurku i pamiĂŞtasz o tym w czasie kiedy to ciebie atakujÂą z gĂłry Razz
Np kilka razy ud¹³o mi siê piknie wpasowaÌ rozochoconego Typhoona/Tempesta w glebe bo niestety nie wyrobi³ Smile
A samemu hmm có¿ trzeba kontrolowaÌ plane'a i prêdkoœÌ ale i tak z regu³y siê nie udaje Razz
_________________
303rd Kosciuszkowski SQN RF [] Z
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
-kopi-
PostWysłany: Sro 14 Wrzesień, 2005 14:48  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 44
Skąd: PoznaĂą
Dywizjon:

Nick w LFS:

Pierwsze primo pilnuj predkosci w nurku. Kazdy samolot kompresuje i inaczej i przydaje sie wiedza na temat maksymalnej predkosci przy ktorej mozna spokonie wycelowac. Dla 109 najlepiej miec miedzy 500 - 600. Gdy uciekasz w gore rozgladaj sie . Kazdy rozsadny pilot wie ze gdy sie wznosisz jestes latwym celem i bedzie cie mogl spokojnie dojsc nawet gdy przed wejsciem w nurka miales troche wiecej wysokosci niz przeciwnik. Co do tego patentu to przerwij nurka zdabadz jak najwiecej E i powtorz atak. Nadal masz przewage E i nadal kontrolujesz walke.

Co do przepustnicy to korzystam z niej bardzo czesto. Zawsze rece mam na drazku i na przepustnicy. Uzywam w zakretach aby zwolnic do predkosci przy ktroej moge wypuscic klapy oraz w nozycach i w wielu innych sytuacjach ale to juz bardziej intuicyjnie Wink .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger  
 
gwiazd
PostWysłany: Sro 14 Wrzesień, 2005 15:11  Odpowiedz z cytatem
kadet


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 159
Skąd: Stalinogród
Dywizjon:

Nick w LFS:

A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem Very Happy .
_________________
Core2Duo 2,33 MHz, 4 GB RAM DDR2 800, Asus P5N-E sli, GF 8800 GTS 320 MB ... jak powiedział Sofronow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Al
PostWysłany: Sro 14 Wrzesień, 2005 15:49  Odpowiedz z cytatem
sierżant


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 353
Skąd: Poznań
Dywizjon:
302nd POLISH SQ
Nick w LFS:

gwiazd napisał(a):
A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h


Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
_________________
F/Lt -al--- from 302nd Polish Squadron "Poznański"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
laxtsc
PostWysłany: Sro 14 Wrzesień, 2005 16:42  Odpowiedz z cytatem
Gość





Dywizjon:

Nick w LFS:

gwiazd napisał(a):
A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem Very Happy .


To teraz wiem, co dokladnie kryje w sobie okreslenie 'spadajaca gwiazda' Very Happy
Powrót do góry
 
 
jefim-
PostWysłany: Sro 14 Wrzesień, 2005 17:03  Odpowiedz z cytatem
newbie


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 16
Skąd: ze Wschodu
Dywizjon:

Nick w LFS:

mozna oszacowac miejsce przchwycenia i zapierdzielac mniejszym lub wiekszym łukiem ciagle utrzymujac kosmiczna predkosc

pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Beryl
PostWysłany: Sro 14 Wrzesień, 2005 17:18  Odpowiedz z cytatem



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1621

Dywizjon:
303
Nick w LFS:

laxtsc napisał(a):
gwiazd napisał(a):
A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem Very Happy .


To teraz wiem, co dokladnie kryje w sobie okreslenie 'spadajaca gwiazda' Very Happy


Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szymon
PostWysłany: Sro 14 Wrzesień, 2005 17:22  Odpowiedz z cytatem
senior pilot


Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 989
Skąd: Pilica
Dywizjon:
303 Kościuszkowski
Nick w LFS:

laxtsc napisał(a):
gwiazd napisał(a):
A ja tak: Przy starcie 100% power i wep, po wystartowaniu wep off. Potem jescze pare razy wep on i off. Przy lÂądowaniu power 0. A jak nurkujĂŞ na cona to zazwyczaj samolot przestaje reagowaĂŚ jak jestem jakiÂś kilometr nad nim z prĂŞdkoÂściÂą 800km/h i walczĂŞ nie z conem ale z elevem Very Happy .


To teraz wiem, co dokladnie kryje w sobie okreslenie 'spadajaca gwiazda' Very Happy


teraz wiesz, bo o tym Âże 'upadÂła gwaizda' = mandaryna zapewne wiedziaÂłeÂś Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
_________________
Hell Hath No Fury Like A FireFighter

Ochotnicza Straż Pożarna Pilica
www.osp.pilica.com.pl
Śląska Galeria Fotografii Pożarniczej
www.sgfp.com.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Warbirds Center Strona Główna  ~  RusFH

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna