Forum Warbirds Center Strona G│ˇwna
_
Autor WiadomoŠ
Strona Glˇwna WBC ~ Informacje  ~  Instrukcja obs│ugi warbirds i Freehosta

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Beryl
PostWys│any: Pon 28 Luty, 2005 22:58  Odpowiedz z cytatem



Do│▒czy│: 01 Sty 1970
Posty: 1604

Dywizjon:

Nick w LFS:

Instalacja WB i FH. Je┼�li jeste┼� nowy i chcesz o co┼� zapyta─�, najpierw przejrzyj to do ko┼�ca, znajdziesz tu wi─�kszo┼�c odpowiedzi.

Wszystkie rzeczy niezb─�dne do gry, oraz dodatki umilaj─�ce gr─� mo┼╝na sci─�gn─�c oczywi┼�cie za darmo ze strony www.wbfree.net . KONIECZNIE trzeba sci─�gn─�─� 2 pliki:
1. gr─� warbirds w wersji 2.77r3. Na stronce s─� dwie wersje, minimalna i full, pierwsza wa┼╝y 22MB, druga 48MB, r├│┼╝ni├�─� si─� zestawem d┼║wi─�k├│w oraz zestawem kokpit├│w, w wersji minimalnej wszystkie samoloty tak samo warcz─� i maj─� takie same kokpity, w full jest ju┼╝ WI─�KSZO┼�─�. Wymagania Warbirds s─� ┼�mieszne, do komfortowej gry wystarczy jaki┼� celeron i 64MB Ramu. NIE DA SI─� GRA─� NA KLAWIATURZE, mo┼╝na na myszce,ale najlepiej gra─� na joyu.

2. Freehost. FH to program umo├�┼╝liwiaj─�cy gr─� w Warbirds na darmowym serwerze, tzw "rusku". Co "dwa tygodnie" wychodzi nowa jego wersja, aktualna to 1.66 i tak─� nale┼╝y sci─�gn─�─� i zainstalowa─�. Instalacja jest prosta, wybieramy katalog gdzie ma si─� zainstalowa─�, nast─�pnie katalog z gr─� warbirds (zazwyczaj znajduje si─� sam i wystarczy potwierdzi─�). nast─�pnie FH doda do warbirds nowe samoloty, utworzy swoje skr├│ty i voila.
Gr─�┼� odpala si─�┼� ze skr─�┼�t─�┼�w FLH, nie przez WB. FHL dodaje nast─�┼�puj├�─�ce skr─�┼�ty:
Go Online - czyli od razu na serwer
Practice Offline - gr─�┼� solo, trening polecany przed wybraniem sie na aren─�┼�
Freehost launcher - g├�┼�owne menu sk├�─�d mo├�┼╝n aszystko inne wybra─�┼�
Play Track - odtwarzacz powt─�┼�rek
Warbirds IP Configuration Helper - przydatny programik znajduj├�─�cy najszybsze IP (takie na kt─�┼�rym b─�┼�d├�─� najmniejsze lagi, o tym p─�┼�├�┼║niej)
Po wyruszeniu na aren─�┼� po raz pierwszy gra zapyta o nazw─�┼� konta (dowolna d├�┼�ugo─�┼�), has├�┼�o a po chwili o szecioliterowy nick (dozwolone w nim s├�─� tylko litery i znaki - ). Je├�┼╝eli nie jest ju├�┼╝ zaj─�┼�ty wejdziesz na aren─�┼�.
Do wyboru s├�─� nast─�┼�puj├�─�ce Areny (mapy):
Main Arena - arena g├�┼�─�┼�wna, tu lata ogromna wi─�┼�kszo├�┼�c pilot─�┼�w, walka toczy si─�┼� mi─�┼�dzy aliantami a pa─�─�stwami Osi, gra troszke przypomina kampani─�┼�,toczy si─�┼� od 1941 do 1945roku, trwa ko├�┼�o miesi├�─�ca, co jaki├�┼� czas dodawane s├�─� nowe samoloty.
Training Arena - arena testowa/treningowa. tu zazwyczaj nikogo nie ma, ale mo├�┼╝na bezstresowo polata─�┼� ka├�┼╝dym z dost─�┼�pnych samolot─�┼�w, um─�┼�wi─�┼� si─�┼� z kim├�┼� na pojedynek lub testy.
Scenario Arena - ta arena jest aktywna od czasu do czasu, kiedy szykuje si─�┼� jakas historyczna bitwa
Tabahost arena - to arena stworzona przez Brazylijczyk─�┼�w, zupe├�┼�nie nowy Freehost z mas├�─� nowych opcji, na razie w fazie test─�┼�w i rozwoju.

Teraz o opcjach Freehosta. W okinku logowania, jest magiczny przycisk "options". Po jego klikni─�┼�ciu mo├�┼╝na przestawi─�┼� kilka rzeczy. Ciekaw├�─� spraw├�─� jest wyb─�┼�r mi─�┼�dzy trybem generowania obrazu 2D/3D (software/directx). W pierwszym gra wygl├�─�da gorzej ni├�┼╝ red baron, ale doskonale wida─�┼� samoloty i cele naziemne, w 3d wszystko wygl├�─�da du├�┼╝o lepiej, chocia├�┼╝ na widoki jak w Lock-On nie ma si─�┼� co nastawia─�┼�. Wi─�┼�kszo├�┼�c ekranu opcji zajmuje panel alias─�┼�w. Aliasy to taki gadget umo├�┼╝liwiaj├�─�cy uruchomienie dowolnie d├�┼�ugiej kombinacji klawiszy, aliasy mozna takze przyporz├�─�dkowac tak,aby si─�┼� uruchamia├�┼�y przy odpaleniu WB lub po klikni─�┼�ciu Fly!

opcje gry, dodatki,ustawienia:
cz─�┼�├�┼�─�┼� opcji jest niedostepna w samej grze,nale├�┼╝y z niej wyjsc i klikn├�─�c setup na ekranie tytu├�┼�owym. mo├�┼╝na wtedy zmienia─�┼� kolory pocisk─�┼�w,celownika,rozdzielczo├�┼�─�┼�. S├�─� te├�┼╝ tam opcje dotycz├�─�ce realizmu lotu-mo├�┼╝na wy├�┼�├�─�czy─�┼� blackouty, limity strukturalne, oraz easy flight. Najlepiej od razu w├�┼�├�─�czy─�┼� wszystko opr─�┼�cz easy flight, bo takie ustawienia s├�─� na serwerze a nie ma sensu si─�┼� dwa razy uczy─�┼� lata─�┼� Smile

Dodatki do WB - pod tym poj─�┼�ciem kryj├�─� si─�┼� dodatkowe d├�┼║wi─�┼�ki, kokpity i gadgety typu celowniki.
Nowe d├�┼║wi─�┼�ki mo├�┼╝na znale├�┼║─�┼� tutaj:
ftp://ftp.wbfree.net/pub/wb/sounds/
celowniki i edytor w├�┼�asnych celownik─�┼�w jest tutaj:
http://www.sims.berkeley.edu/~fredrik/cuda/gunsights/gunsights.html
Kokpity
http://people.freenet.de/warbirds/
http://home.arcor.de/caspar77/

uwagi dotycz├�─�ce celownik─�┼�w i kokpit─�┼�w.jedne i drugie s├�─� robione w dw─�┼�ch wersjach, po drozdzielczo├�┼�c 640x480 i 1024x768. Te pod nisk├�─� rozdzia├�┼�k─�┼� maj├�─� w nazwie 1, te pod wysok├�─� 3. Kokpity nale├�┼╝y wrzuca─�┼� do folderu warbirds/cockpits, celownik do katalogu g├�┼�─�┼�wnego gry z nast─�┼�puj├�─�c├�─� nazw├�─�: defgst1.gst dla 640x480 lub defgst3.gst dla 1024x768. D├�┼║wi─�┼�ki si─�┼� wrzuca do folderu sounds Wink

Latanie-podstawy
Ok.. Samolot stoi na pasie, trzebaby wystartowa─�┼�. Zanim co ruszysz wci├�┼�nij F12 - centrowanie joya, mo├�┼╝e Ci─�┼� to uchroni─�┼� przed niemi├�┼�├�─� niespodziank├�─� w sekund─�┼� po starcie kiedy to samolot mo├�┼╝e gwa├�┼�townie pochyli─�┼� si─�┼� na skrzyd├�┼�o co zazwyczaj ko─�─�czy si─�┼� katastrof├�─�.
W tej cz─�┼�ci poradnika b─�┼�dzie tylko o starcie i locie po prostej, reszty jeszcze nie opanowa├�┼�em
START:
Odpalamy silnik(silniki) - standardowo klawisz "E" i dajemy gaz (pe├�┼�na moc to "0", ew przepustnica na joyu, lub "+") najpadopodobniej samolot zacznie znosi─�┼� w lewo lub prawo. Jest to efekt momentu obrotowego silnika. Nale├�┼╝y go zrekompensowa─�┼� sterem (rudder w joyu,lub klawisze A i D, wycentrowanie steru to S). Po rozp─�┼�dzeniu si─�┼� do odpowiedniej pr─�┼�dkoci (w zale├�┼╝noci od samolotu od 120km/h do ponad 200) delikatnie sci├�─�gamy dr├�─�├�┼╝ek i chowamy podwozie. Uwaga: P38 (i inne samoloty z przednim k─�┼�├�┼�kiem) cz─�┼�sto mimo,├�┼╝e ma wysoko zadarty nos przez chwil─�┼� nie wznosi si─�┼� i schowanie podwozia ko─�─�czy lot zanim jeszcze si─�┼� zacznie.
Ok..lecimy niby prosta sprawa, a jednak wypadki si─�┼� zdarzaj├�─�. Chwila nieuwagi i gaga gotowa, za mocno sci├�─�gni─�┼�ty dr├�─�├�┼╝ek, za ma├�┼�a pr─�┼�dkos─�┼� i ju├�┼╝ samolot zwija si─�┼� w korkoci├�─�gu. Wyjcie z korkoci├�─�gu jest banalne: dr├�─�├�┼╝ek od siebie i w kierunku obrot─�┼�w samolotu, ster kierunku w stron─�┼� przeciwn├�─�. Jeli tylko starczy wysoko├�┼�ci samolot po kilku zwitkach korkoci├�─�gu powinien da─�┼� si─�┼� wyprowadzi─�┼�.
Teraz o lataniu na wprost. Niby bana├�┼�,ale w Warbirds zda├�┼╝aj├�─� si─�┼� d├�┼�u├�┼╝sze przeloty przy kt─�┼�rych przyda├�┼�oby si─�┼� co w rodzaju autopilota. I co takiego jest. Klawisz X s├�┼�u├�┼╝y do utrzymywania kursu i wysokoci - wciskasz go i lecisz przed siebie dop─�┼�ki nie machniesz joyem. Control+X s├�┼�u├�┼╝y do utrzymywania k├�─�ta wznoszenia. Shift+X s├�┼�u├�┼╝y do utrzymywania pr─�┼�dko├�┼�ci.

reszta klawiszologii:
F1-mapa
F2-prze├�┼�├�─�czanie ikon samolot─�┼�w
F3-prze├�┼�├�─�czanie pozycji radia u g─�┼�ry/u do├�┼�u ekranu
F10-WEP (moc awaryjna)
F12-centrowanie joya
1-kabina pilota
2-tylny strzelec
3-przedni strzelec
4,5-boczni strzelcy
6-gorny strzelec
7-dolny strzelec
0-pelna moc
+/- obroty silnika
backspace-prze├�┼�├�─�czanie drugiej broni
TAB-wielko─�┼� "radia"
Q-klapy w d─�┼�├�┼�, Shift+Q klapy ca├�┼�kiem w d─�┼�├�┼�
W-klapy w g─�┼�r─�┼�, Shift+W klapy ca├�┼�kiem w g─�┼�r─�┼�
E-Silniki w├�┼�├�─�cz/wy├�┼�├�─�cz
Y-stanowisko bombardiera
U-wychylenie g├�┼�owy z kabiny, dzia├�┼�a tylko w niekt─�┼�rych samolotach przy wysuni─�┼�tym podwoziu i ma├�┼�ej pr─�┼�dko├�┼�ci
O-otwarcie komory bombowej
[]-zoom mapy i widoku zewn─�┼�trznego
ASD-ster kierunku
F-strza├�┼� z broni podstawowej
G-podwozie
I,J,K,L-trymowanie samolotu
Alt+V-widok zewn─�┼�trzny (tylko niekt─�┼�re bombowce)
X-"autopilot", opisany powy├�┼╝ej
B-strza├�┼� z drugiej broni
/-radio, kana├�┼� 1
Shift+/-radio,kana├�┼� 2
Control+/-radio, kana├�┼� 3
Alt+/-radio, kana├�┼� 4
klawiatura numeryczna - rozgl├�─�danie si─�┼� na boki
ENTER,ENTER,ENTER - skok na spadochronie
Poj─�┼�cia, skr─�┼�ty

ack-artyleria przeciwlotnicza
alt-wysoko─�┼�
buff-ci─�┼�zki bombowiec
bus/taxi-samolot transportowy ze spadochroniarzami Ju52/Li2
ca,dd-okr─�┼�ty z eskorty lotniskowca.Trzeba je wszystkie zniszczyc aby m─�┼�c za├�┼�atwi─�┼� lotniskowiec.
cv-lotniskowiec
con-wrogi samolot
cc-"tak", "zrozumia├�┼�em"
neg-"nie"
dar,rdr-radar - cel na lotnisku
dar Fxx pls/dar (pos) pls - "prosz─�┼� o obraz radaru" w jakim tam miejscu
dot-kropka,samolot kt─�┼�ry jest za daleko by stwierdzi─�┼� czy to sw─�┼�j czy wr─�┼�g
hdg-kurs
vv-zasadniczo to samo co "cc",ale zazwyczaj oznacza "widze",kiedy kto melduje o conie
vis-"widze"
roll-"startuje"
rtb-"wracam do bazy"
otw/omw-"on my way"/"ju├�┼╝ lec─�┼�"
otr-"czekam na pasie"
twr-"czekam w wie├�┼╝y"
reup-czas po jakim zamkni─�┼�te lotnisko uaktywnia si─�┼�
reup Fxx pls-"co i kiedy wstanie na lotnisku xx"-co trzeba b─�┼�dzie zniszczy─�┼� i za ile aby zaj├�─�─�┼� lotnisko, lub ile czasu jeszcze jest na zaj─�┼�cie
fuel-paliwo."rtb fuel" oznacza "wracam do bazy,paliwo mi si─�┼� ko─�─�czy".Paliwo mo├�┼╝e te├�┼╝ oznacza─�┼� zbiorniki z paliem na lotnisku
dmg-"jestem uszkodzony"
ammo-amunicja.Podobnie jak "fuel" mo├�┼╝e oznacza─�┼� sk├�┼�ad amunicji na lotnisku lub konc─�┼�wk─�┼� amunicji
oil-"wyciek oleju"
PK-pilot killed - zabicie pilota wrogiej maszyny, lub natychmiastowa w├�┼�asna ├�┼�mier─�┼� po z├�┼�apaniu pocisku mi─�┼�dzy oczy, co├�┼� szczeg─�┼�lnie denerwuj├�─�cego
666-"wr─�┼�g na ogonie"
wtg-"gratulacje"
thx-"dzi─�┼�kuj─�┼�"
Salute,S!-wyrazy szacunku, podzi─�┼�kowanie np za walk─�┼�, lub za puszczenie ci─�┼�├�┼╝ko uszkodzonego samolotu
warp-dziwne skoki samolotu, po kilkadziesi├�─�t-kilkaset metr─�┼�w spowodowane s├�┼�abym po├�┼�├�─�czeniem
bekon/beacon-kontrolka w kabinie, ca├�┼�y czas powinna mie─�┼� zielony kolor, jeli ma z─�┼�├�┼�ty lub czerwony twoje po├�┼�├�─�czenie szwankuje i warpujesz lub ca├�┼�kiem znikasz
disco-roz├�┼�├�─�czenie z FH, wywa├�┼�ka z gry spowodowana utrat├�─� po├�┼�aczenia

radio
Radio mo├�┼╝na "zaprogramowa─�┼�" na 4 kana├�┼�y kt─�┼�re mo├�┼╝na szybko wywo├�┼�ywa─�┼� za pomoc├�─� samego klawisza "/" i tego klawisza z shiftem,controlem i altem. Do zaprogramowania jest ponad 100 kana├�┼�─�┼�w. Kana├�┼�y od 1 do 99 to zazwyczaj nieu├�┼╝ywane na rusku kana├�┼�y,u├�┼╝ywane s├�─� do organizacji rajd─�┼�w i podczas scenar─�┼�w, kiedy wsp─�┼�├�┼�pracuj├�─� ze sob├�─� r─�┼�├�┼╝ne dywizjony. Kana├�┼� 100 to kana├�┼� og─�┼�lny, dla wszystkich walcz├�─�cych stron. 101 to kana├�┼� tylko dla "czerwonych", 102 "zielonych", 103 "z├�┼�otych", 104 "fioletowych". 110 to kana├�┼� tylko dla cz├�┼�onk─�┼�w danego dywizjonu(komunikacja wewn─�┼�trzna). Kana├�┼� 200 (niebieski) jest zastrze├�┼╝ony dla admin─�┼�w. Opr─�┼�cz tego, na 4tym kanale radiowym,zamiast numeru mo├�┼╝na wpisa─�┼� nick pilota (lub klikn├�─�─�┼� na nim myszk├�─�) i wtedy m─�┼�wimy bezposrednio do niego. Klikaj├�─�─�┼� prawym klawiszem myszki dajemy ostrze├�┼╝enie o conie.

dot-komendy Freehosta
Ruski Freehost ma sporo ciekawych funkcji.
.attach xxxxxx - tryb "spectator", mo├�┼╝na wsi├�─�├�┼�─�┼� do samolotu pilotwanego przez pilota xxxxxx i patrze─�┼� jak lata.
.showdata - pokazuje u g─�┼�ry ekranu parametry lotu:pozycj─�┼�, wysoko─�┼�, pr─�┼�dko─�┼�, kurs, k├�─�t natarcia, pr─�┼�dko─�┼� wznoszenia itd
.showhits - pokazuje ilo─�┼� trafie─�─� z wyszczeg─�┼�lnieniem poszczeg─�┼�lnych kalibr─�┼�w, bomb i rakiet, oraz ilo─�┼� trafie─�─� kt─�┼�re przyj├�─�├�┼� nasz samolot (liczy tylko trafienia od acku)
.showdamage (.showdmg) - pokazuje uszkodzenia samolotu po lewej stronie ekranu. To samo wywietla si─�┼� w pasku radia i zajmuje tam mniej miejsca nie zas├�┼�aniaj├�─�c widoku.
.gunstat - ka├�┼╝de trafienie zostaje opisane w pasku radia: jaki kaliber, w co trafi├�┼� i z jak├�─� si├�┼�├�─�. czasem powoduje przek├�┼�amania i obni├�┼╝a skuteczno├�┼�─�┼� ognia.
.challenge - pokazuje przeciwnikom nick pilota zamiast typu samolotu.
.pingtest - sprawdza po├�┼�├�─�czenie (ping, powiedzmy, do 400 da si─�┼� gra─�┼�)
.hl xxxxxx - nick pilota xxxxxx jest wywietlany na bia├�┼�o
.hls - wszyscy cz├�┼�onkowie sqn s├�─� wywietlani na bia├�┼�o
.ros - pokazuje ilu jest pilot─�┼�w na arenie, wpisany w wie├�┼╝y pokazuje te├�┼╝ gdzie s├�─�
.field fx - pokazuje dane lotniska x (do kogo nale├�┼╝y, wielko─�┼�), wpisany w wie├�┼╝y pokazuje te├�┼╝ cele na danym lotnisku
.time - pokazuje aktualn├�─� dat─�┼� i godzin─�┼�
.record nazwa - zaczyna nagrywa─�┼� tracka (powt─�┼�rk─�┼�)
.stop - zatrzymuje nagrywanie tracka
.hmack - wsiadasz do jeepa uzbrojonego w dzia├�┼�ko 25mm
.hmack xxx - podajesz w kt─�┼�r├�─� stron─�┼� ma jecha─�┼� jeep (0-359)
.hmack stop - zatrzymanie jeepa.
.tank - wsiadasz do czo├�┼�gu z dzia├�┼�em 57mm, steruje si─�┼� nim tak jak jeepem
Z jeepa i czo├�┼�gu wysiada si─�┼� wciskaj├�─�c 3 razy enter
.commandos fxx - tylko na samolotach Ju52 i Li2 - z samolotu wyskakuje komandos kt─�┼�ry b─�┼�dzie atakowa├�┼� lotnisko x. Nie dzia├�┼�a nad wod├�─� i w zbyt du├�┼╝ej odleg├�┼�oci od lotniska x
.startfau [odleg├�┼�o─�┼�] [kurs] [0/1] - dzia├�┼�a w 1944 roku, tylko na du├�┼╝ych i rednich lotniskach - odpala rakiet─�┼� V1 w zadanym kierunku. 0 lub 1 na ko─�─�cu decyduje, czy chcemy widziec jak rakieta leci.
.minen [odleg├�┼�o─�┼�] [kurs] - dzia├�┼�a tylko na ju52. Je├�┼�li Ju52 stoi na ziemi mo├�┼╝na z niego strzela─�┼� z mo├�┼║dzie├�┼╝a

Poniewa├�┼╝ jest troch─�┼� klepania, op├�┼�aca si─�┼� przypisa─�┼� wcze├�┼�niej wspomniane aliasy dla niekt─�┼�rych najcz─�┼�├�┼�ciej u├�┼╝ywanych funkcji. Oto jak to zrobi─�┼�:
na ekranie logowania Freehosta klikamy opcje. Po lewej stronie wybieramy ikon─�┼� A lub T, w zale├�┼╝no├�┼�ci czy chcemy stworzy─�┼� Alias czy template. Nadajemy mu nazw─�┼� i przyporz├�─�dkowujemy klawisz. teraz po prawej post─�┼�pujemy podobnie, ale podajemy ju├�┼╝ konkretnie co ma to robi─�┼�. Podajemy na kt─�┼�rym kanale radia i co ma si─�┼� dzia─�┼�. Dla komend kana├�┼� radiowy nie robi r─�┼�├�┼╝nicy, ale je├�┼�li chcemy np pogratulowa─�┼� komu├�┼� z sqn zestrzelenia, sugeruje robi─�┼� to na kanale 110.
R─�┼�├�┼╝nica mi─�┼�dzy template a aliasem - alias natychmiast po wci├�┼�ni─�┼�ciu klawisza si─�┼� wykona, natomiast template czeka na potwierdzenie enterem i mo├�┼╝na co├�┼� mu dopisac, czyli maj├�─�c np template .field za kazdym razem czeka na podanie numeru fielda. Aliasy specjalne: autoexec - odpala si─�┼� po wejsciu na aren─�┼�. onstartflight - odpala si─�┼� przy starcie, onexitflight - po wyjsciu z samolotu.



Najcz─�┼�├�┼�ciej zadawane pytania:

Po starcie znosi mnie w lewo albo w prawo, co si─�┼� dzieje?
Jest to efekt momentu obrotowego silnika. Nale├�┼╝y go zrekompensowa─�┼� sterem (rudder w joyu,lub klawisze A i D, wycentrowanie steru to S).

Gra si─�┼� nie odpala/wywala po uruchomieniu.
Pod WinXP nale├�┼╝y w ustawieniach ekranu wy├�┼�├�─�czy─�┼� efekty. W├�┼�a├�┼�ciwo├�┼�ci ekranu> wygl├�─�d > efekty

Jakiego joya kupi─�┼�?
Saitek Cyborg albo Microsoft Sidewinder2

Chcia├�┼�bym do├�┼�├�─�czy─�┼� do jakiego├�┼� dywizjonu,s├�─� jakie├�┼�?
Jasne, je├�┼�├�┼�i trafi├�┼�e├�┼� na to forum, to ju├�┼╝ jeste├�┼� w domu. S├�─� 3 du├�┼╝e polskie dywizjony i kilka ma├�┼�ych: 302,302,Wielkopolski,318 etc.
forum 303ciego to w├�┼�a├�┼�nie to forum. forum 302: http://forum.wbfree.net/forums/forumdisplay.php?f=48
forum Wielkopolskiego:
http://www.wlkp.f15.pl/

Nie mog─�┼� gra─�┼� pod WinXP
http://forum.wbfree.net/forums/showthread.php?t=26375

Co to jest streak?
Ilo├�┼�─�┼� zwyci─�┼�stw "na jednym ├�┼╝yciu", to najlepiej ├�┼�wiadczy o umiej─�┼�tno├�┼�ciach



-------------------------------------------------
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora WyÂlij prywatn▒ wiadomoŠ  
 
Reklama
+bot
:)
PostWys│any: Pon 10 Grudzie˝, 2018 01:52 

reklama

Agencja Interaktywna

Powrˇt do gˇry
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Warbirds Center Strona G│ˇwna  ~  Informacje

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Powered by phpBB 2.x.x:WBCModv0.2 and NoseBleed vWBC


Agencja Interaktywna randki gda˝sk